Seo Services

Whatsapp'da 30 Saniyeden Fazla Durum Videoları Yükleme

Whatsap
Whatsapp durumunda video paylaşmak istediğimiz zaman 30 saniyelik bir engelle karşılaşıyoruz malum. Aslında uzun videolar atmak mümkün ancak bundan haberdar olan pek az insan var. Bu yazımızda sizlere Whatsapp'ın durum bölümüne nasıl 30 saniyeden fazla video yükleyebiliriz ondan bahsedeceğiz. Aşağıdaki adımları takip ederek çok basit bir şekilde bunu yapabilirsiniz.

WhatsCut Pro uygulamasıyla 30 saniyenin üzerindeki videolarınızı zaman kısıtlaması olmadan paylaşabilirsiniz. Yani ilk önce WhatsCut Pro uygulamasını indiriyoruz.

Uygulamayı indirdikten sonra neler yapmanız gerektiğini adım adım anlatacağız. Tamamen basit bir işleyişi var
  • 1.Adım : WhatsCut Pro uygulamasını Android cihazınıza indiriniz.
  • 2.Adım : Uygulamayı açtığınızda telefonunuzda bulunan videoların hepsi karşınıza çıkacak. Paylaşmak istediğiniz videoyu seçin.

    • 3.Adım : Seçilen video yeni bir arayüzde açılacaktır. Videonun tamamını ya da sadece belirli bir bölümünü seçip yayınlayabilirsiniz. İşiniz bittiğinde yeşil renkli paylaş butonuna tıklayınız.
    • 4.Adım : Yukarıdaki 3 adımı yaptıktan sonra işlem başlayacak ve sizi Whatsapp'a aktaracak burada dilerseniz durum bölümünde paylaşabilir ya da istediğiniz bir kişiye gönderebilirsiniz.
    • Tüm işlem yukarıda anlattığımız gibi 4 adımda tamamlanabilecek kadar kolay işte. Eğer aklınıza takılan bir soru olursa aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz.
Whatsapp'da 30 Saniyeden Fazla Durum Videoları Yükleme Whatsapp'da 30 Saniyeden Fazla Durum Videoları Yükleme Reviewed by Unknown on 4/06/2018 11:55:00 ÖS Rating: 5

2 yorum:

  1. Başlı başına yalan,önce kendi sitesinde yayınlıyor, ordan paylaş diyor ve max 2dklık paylaşım yapabilir.oda yine 30ar snlik paylaşımlar halinde oluyor...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.